Powered By Blogger

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Τρεις ηλικιωμένοι συζητούν για τα προβλήματα των γηρατειών: Λέει ο πρώτος: Μου είπε προχτές η εγγονή μου να της διαβάσω ένα παραμύθι και δεν μπορούσα να δω τα γράμματα με τίποτα. Εγώ που έβλεπα μύγα στο χιλιόμετρο! Έβαλα γυαλιά, μετακίνησα το βιβλίο, αλλά τίποτα. Δεν βλέπω ρε παιδιά, δεν βλέπω…
Λέει ο δεύτερος: Εγώ πάλι, πήγα σ’ ένα φίλο μου επίσκεψη που δεν έχει ασανσέρ, και για να ανέβω στον πρώτο όροφο τα έφτυσα. Εγώ, που έκανα τον μαραθώνιο για ζέσταμα. Δεν αντέχω ρε παιδιά, δεν αντέχω… Λέει και ο τρίτος: Εγώ να δείτε τι παθαίνω! Εχτές που είχε έρθει η Σβετλάνα να καθαρίσει, την στρίμωξα σε μία γωνία και πάνω που ετοιμαζόμουν να… ( καταλαβαίνετε), μου λέει: Σίγα, κύριο Λεωνίντας, τέταρτη φορά σήμερα; Δεν θυμάμαι ρε παιδιά, δεν θυμάμαι…
Ένας παππούς 80 χρονών πάει στο γιατρό για γενικό τσεκάπ:
- Πώς αισθάνεστε;
- Ποτέ δεν ένιωσα καλύτερα. Είμαι παντρεμένος με μια 25χρονη, με την οποία περνάω θαυμάσια, και μάλιστα είναι και έγκυος. Μου ετοιμάζει παιδί.
Ο γιατρός τον κοιτάει για λίγα δευτερόλεπτα σκεπτικός.
- Να σας πω μια ιστορία… Ήταν ένας φίλος μου κυνηγός, ο οποίος καθώς έφευγε αφηρημένος από το σπίτι του μια μέρα, αντί να πάρει το όπλο του, πήρε κατά λάθος την ομπρέλα. Αφού περπατούσε για κάμποση ώρα στο δάσος, είδε μπροστά του ξαφνικά μια άγρια αρκούδα. Σηκώνει λοιπόν την ομπρέλα του και κάνει να πυροβολήσει και τσαφ, να σου η αρκούδα … πέφτει κάτω νεκρή… Τέζα.
- Αποκλείεται, φωνάζει ο παππούς, κάποιος άλλος θα την πυροβόλησε.
- Α γεια σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσαρμοσμένη αναζήτηση